lördag 28 januari 2012

Ångest.

Idag visade jag Rose, hon var ganska fin! Tror att dom vill ha henne, jättekul!!

Sen red jag Mollis i ridhuset på pelham för att känna lite inför imorgon på några språng. Inte hoppat 110 på ett tag och eftersom jag ska tävla på den höjden imrogon så tog jag några språng. Han var lite stressad och dampig i början men efter jag hoppat klart lugnade han ner sig och var typ finare än någonsin! Red honom i låg form och han vilade verkligen på varje steg, UNDERBAR(N)! Jag gjorde lite öppna sluta och skänkelvikningar och han var fortfarande lika lugn. I galoppen så väntar han dock inte på mig lika mycket, då är han superfin i 30 sekunder sen drar han upp huvudet lite och springer.
Efter passet så linementade jag hästen,strechade honom, masserade och smorde utrustning!

Jag försökte verkligen komma fram till vilken utrustning jag ska ha imorgon men hade supersvårt att välja... får fråga runt och sova på saken. Här är iallafall mina alternativ.

Blått swarovskipannband + Mountain horse schabrak (Vitt och blått) + Blå Animo Kavaj + Blå-silvrig Charles owen Ayr8
Nästan hela outfiten.

ELLER


Guldigt Swarovski pannband + Anna Scarpati schabrak (grönt) + Sand/beige Kavaj + Beige JW hjälm
PÖSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi blir glada av kommentarer!