fredag 27 januari 2012

Ramblin' rose

Lilla rosen var fin idag, hade jag haft stall hade jag köpt ut henne direkt. Tycker om den ponnyn! Först skrittade vi iallafall ut jag och Henrietta sen red vi lite i ridhus. Rosen var jätteglad av att få komma ut och ville inte gå hem igen. Väl i ridhuset va hon lite högre i formen idag men stabilare i handen. Taggad på att visa henne imorgon hoppas jag får hoppa lite högre då. slänger in en bild från tidigare idag när jag gjorde ordning rosen.



 Molle var jättepigg när jag skulle skritta ut, så det blev mest trav... Skrittade i ca 30-40 min enligt camillas bestämmelser. Sen stretchade jag hans hals rygg och framben plus att jag linementade bakknän.



 Imorgon ska jag som sagt visa rosen då och efter det kommer jag att rida Mollson i ridhuset inför km på söndag. På km hoppar jag sist av ponnyerna tror jag då jag hoppar högst av all ponnyer, booo yaaah! Hehe

 Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi blir glada av kommentarer!