fredag 28 december 2012

Inlägg 1 - En bild på mig + 10 fakta

Ja, jag började ju med att försöka hitta en vettig bild på mig själv...


  • Jag är EXTREMT mörkrädd
  • Jag började ett år för tidigt i skolan, sen tog jag ett sabbatsår, ett år ledigt) mellan 9an och 1an på gymnasiet, då jag jobbade hos familjen Kamensky som både tog in Ludde och Molle till Sverige
  • Jag är extremt lat. Orkar typ inte ens gå 600 m till ICA utan tar alltid bilen om jag vill någonstans
  • Jag pratar bebisspråk med min häst
  • Jag har världens finaste pojkvän
  • Hade jag inte hållt på med hästar så skulle jag nog gå på Rytmus eller Södra latins musikerlinje
  • Jag HATAR snö...
  • Enda sen jag var typ 9 år har jag velat flytta till hästgård utanför London, England
  • Jag har jättestort sömnbehov, 10 timmar är minimum för att jag ska klara en dag
  • Jag är väldigt lyckligt lottad som har en Mamma och Pappa som brinner för hästlivet lika mycket som jag. Dom är alltid med ut till stallet, hjälper till, mockar och kollar när jag rider.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi blir glada av kommentarer!