fredag 28 december 2012

För att få igång

Tänkte att jag skulle göra en sånhär listgrej för att få igång bloggen lite igen. Kanske blir så att jag tar fler på en dag och hoppar över nån dag men ska försöka att göra alla!

Inlägg 1 - En bild på mig + 10 fakta
Inlägg 2 - Mina starkaste sidor
Inlägg 3 - Mina rädslor
Inlägg 4 - Mina största misstag
Inlägg 5 - Mitt drömstall
Inlägg 6 - Min favoritbutik
Inlägg 7 - Någonstans jag vill åka
Inlägg 8 - En blogg jag nyligen börjat läsa
Inlägg 9 - Vad jag vill med min framtid
Inlägg 10 - Berätta om din familj, häst osv
Inlägg 11 - Något som gör mig glad
Inlägg 12 - Bild på mig från ett år tillbaka
Inlägg 13 - Mitt bästa ridminne med varje häst
Inlägg 14 - Vad jag tycker om storbloggarna
Inlägg 15 - Mitt bästa provridningsminne
Inlägg 16 - Det värsta du varit med om 
Inlägg 17 - Visa mitt favoritplagg
Inlägg 18 - Berätta om en rolig resa du varit med om
Inlägg 19 - En person jag skulle vilja byta liv med för 1 dag & varför
Inlägg 20 - Något jag är beroende av
Inlägg 21 - Vem jag smsar eller ringer när jag är nere
Inlägg 22 - Ett ämne jag är lite sämre på
Inlägg 23 - En av mina favoritbilder som jag själv tagit
Inlägg 24 - Hur du är som person 
Inlägg 25 - Något som ändrat mig


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi blir glada av kommentarer!