söndag 29 januari 2012

Prinskorven på KM

Idag var lilla prinskorven lite halvdampig på KM. Hur som fick vi ändå en 2:a plats i KM klassen. Vi var nästan snabbast(1 tiondels sekund förlorade vi med), trots att vi hoppade högst av alla vilket jag måste säga är en bedrift för Molle eftersom det är 2a gången i sitt liv han hoppar omhoppning. Sen är ju jag inte direkt den bästa förloraren så det första jag sa när jag kom ut från prisutdelningen när mamma sa att det var jätte bra var: ''Tvåa är ju första förlorare.....'' hehe



Jag fick även höra av Helena att dom gärna vill att jag forsätter rida på ridskolans hästar, så ska rida Murphy nu på onsdag och söndag! Superkul! Jag rider gärna allt jag kan så länge jag hinner plugga och vara med Jesper också. Jag är ju också van vid konstiga små irländska ponnysar sedan mitt år hos Kamenskys. Ska bli superkul!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi blir glada av kommentarer!