måndag 1 oktober 2012

Life @kryckor

Ååh är så jävla arg just nu! Igår när jag stod på framhoppningen som funktionär så var det en ryttare som inte fick stopp på sin häst och helt plötsligt låg jag på marken. Hon red på mig och hästen trampade mig på benet. I det ögonblicket så var jag mest chockad och gick där ifrån men lite senare kunde jag inte röra på benet och vi var tvungna att åka till akuten. Det var 80 % chans att det var brutet men det var som tur var bara en stor blödning. Får dock hoppas att det inte blir värre för då måste det opereras.. Skithäst och ryttare!! Den kunde lika gärna kunnat trampa mig på huvudet!! Kan även informera att livet på kryckor suger. Haha var bara tvungen att skriva av min frustration och smärta.

//Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi blir glada av kommentarer!