fredag 13 juli 2012

Tips om blogg!!

Glöm inte att kika in på Luddes nya ägares blogg!!

"Hej,
Jag heter Josefin Boman och är 14 år, jag har tre egna ponnyer men en är utlånad på foder! Blondie är
en av hästarna som jag har hemma i stallet, jag har haft henne i ca 1 och ett halvt år, när vi köpte henne så kunde jag knappt skritta henne på banan, hon började gå och rida i april 2011, efter det gick det framåt och vi tävlade en del, men sen kom en stor svacka och det har inte funkat alls, uteslutningar och funderingar på att sälja henne har funnits, men nu för bara en månad sedan så har hon släppt totalt, hon
hoppar super och börjar lyssna riktigt bra, vi har massor framför oss. Jag har även fått den otroliga 
chansen att köpa Sofias förra C-Ponny Munsboro Curly, eller "Ludde" som han kallas, nu efter ca 6 
månader har vi hoppat LB+5 och verkligen hittat varandra, men det finns massor att slipa på, just nu är 
mitt mål att hoppa DM i Vingåker som går i LA, vi får se hur allt går fram tills dess, så om ni vill följa 
våran resa så kolla in min blogg som jag delar med min tävlings kompis Emma, vi satsar på samma mål,
SM!"



Bloggen hittar ni HÄÄÄÄÄR


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi blir glada av kommentarer!