söndag 1 juli 2012

Påväg mot Lillerud!

Som ni märker är uppdateringen inte den bästa men vi är på olika håll och för vissa är det svårt att ha internet osv. För min del har jag haft bloggtorka (vilket händer ganska ofta) då det hänt en hel del privat.

Men iaf, för att uppdatera er så har jag och min familj en ny häst (förutom Mc Donald) som heter Redonna, vilket är Saras förra häst. Jätte snäll och jag kan bara meddela att jag är nöjd över köpet!

Just nu är Redonna, Donald, Pappa, Mamma, Felix (min bror) och jag på väg mot Lillerud för att gå på ett dressyrläger. Dock är det bara jag och mamma som ska rida.
Det vart en del strul i början av bilresan då vi hade hyrt en stor transport för att kunna dra båda hästarna men Redonna fick panik och började klättra på väggarna samt lägga sig ner i transporten vilket inte alls var så kul! Men nu åker vi med två bilar och två transporter :) Sofie ska även med på lägret så när vi kommer hem så blir det mycket bilder m.m.

// Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi blir glada av kommentarer!