måndag 30 april 2012

Lite segt här

                                                                            Jag...
                                                 Donald till vänster och Teo till höger
                                                 Chessy till vänster och Skrollan till höger

Hej, eftersom det är lite segt här på bloggen tar jag mig nu friheten att publicera inlägg. Anledningen till att jag inte bloggat här förut är för att jag egentligen inte alls tycker blogga är kul men jag kan ju ändra mig.
Men iaf, en presentation kanske vore bra ;)
Jag heter Ida Apelgren och är 16år. Jag har en gemensam häst med min mamma och syster som heter Mc Donald. Jag rider även en ponny som heter Compass Take Off (Teo) som ägs av familjen Nyden. Har två hundar vid namn Chessy och skrollan.
En kort presentation om mig heh.
Men jag kommer återkomma eftersom ingen annan bloggar.. Kanske skriva ett inlägg om min historia med hästar som dem andra flesta gjort!
//Ida ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi blir glada av kommentarer!