söndag 25 mars 2012

Husse slarvar

Var på runsten och tävlade igår och det gick väl sådär. Santana var super på framridningen men när jag kom in på banan var han helt slut och jag fick inte riktigt igång honom så jag rev första hindret-.- på grund av det slutade jag i princip rida helt och hållet vilket resulterade i 12 fel.. Men det var jag som slarvade, hästen gjorde sitt bästa!
Men jag måste bara säga att dom är ju inte direkt snabba på tävlingsplatsen, jag hade beräknat starttid vid 1 kanske och jag tänkte vara där i god tid, var där kl 11 och fick vänta till 3 innan jag fick rida.. under den tiden hann ju min glupska lilla ponny sopa i sig ungefär dubbla lunchen..
Nästa tävling blir nog runsten igen om 3 veckor, ska ju till Spanien och lite sånt emellan nu :P

Godnatt Wille

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi blir glada av kommentarer!