onsdag 28 mars 2012

Hoppträning med Kungen!

Pallade mig ut till stallet och hoppträning trots att jag mår keso, och det är jag glad över!

Vi hoppade bana och jag hoppade på ett minst sagt intressant träns, nämligen mitt micklemträns utan bett(eftersom han raspade tänderna igår). Och han gick förvånansvärt bra måste jag säga. Det är inte många hästar som hoppar Medelsvåra klasser som kan hoppa bana på 110 i grimma.

Pontus fråga i början av passet först varför jag red runt i grimma, sen om jag trodde den skulle hålla.
I slutet var han nog lite förvånad över hur bra han faktiskt gick i det!

Jag har en rolig grej att säga till er! Visste ni att Molle i dagsläget är Sverigen 57 bästa D-ponny?? Han har blivit placerad på 4 av 5 starter i år! Inte illa pinkat det inte!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi blir glada av kommentarer!