torsdag 16 februari 2012

Trött + läxor =kaffe

Hejsvejs! Har haft en nästan värdelös dag i skolan idag. Min slöjdlärare vill inte hjälpa mig och min idrottslärare bestämde sig för att inte visa sig idag så det var i princip håltimme mellan 09:30 - 12:00...... Slutade sen halv 4 och åkte till kyrkan. Jag går ju i kyrkan på torsdagar och träffar kompisar och så men jag är inte speciellt religiös av mig hehe.. Efter det så var det födelsedagskalas hos moster med tårta och allt möjligt gott så jag rullar fram nu. Bara kvällens läxor att ta sig an nu, har en ganska fet matteinlämning plus ett matteprov så vi får se hur detta slutar. Ska förbättra min relation till kaffebryggaren och göra ett försök med läxorna.
Jag har världens dilemma. Vart ska jag ta vägen imorgon? Har blivit bjuden på två ställen och det går inte att bestämma vart jag ska åka. Lär väl sitta och fundera hela kvällen. Godnatt.
Jag framstår kanske som lite depp men jag är på bra humör!! :))

Wille

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi blir glada av kommentarer!