måndag 20 februari 2012

Mitt första inlägg - jag flyttar!

Hejsan! Jag heter Therese, 13 år och har den vita ponnyn Lillis. Har haft henne i nästan precis 2 år och stått på drevinge sen maj 2011. Innan stog jag på gustavsberg, som Wille sa så är de inte de bästa stallet direkt... Aa jag tävlar hoppning (LB hittills).. Vet inte vad jag ska säga mer...

Men iallafall så flyttar jag på ons (Lillis flyttar då) till Pajala (stad uppe i norrland). De ska bli kul för vi ska bygga stall, skaffa fler hästar och så har vi köpt en hotel och konferens anläggning. Men fyyy vad de är jobbigt! Har grinat i princip hela dagen + igår. I fredags fick jag en suprise fest av alla gulliga i stallet, och så bakade Fia en kaka och så skrev hon på tavlan och allt... De är såå jobbigt och jag kommer sakna drevinge och alla där såå sjukt mycket!!

Långt inlägg men iaf! Ni i stallet ska veta hur mycket jag älskar er och kommer sakna er! <33

Puss och kram //Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi blir glada av kommentarer!